Sunday, April 5, 2009

Fizah Bertunang

Aku balik 3 hari lebih awal untuk tolong apa yang patut di rumah sebelum majlis pertunangan Fizah. Fizah mai amik aku dan Tasneem siap-siap. Majlis sepatutnya bermula pada pukul 11 pagi, tetapi sebab pihak lelaki lambat, dimulakan pada pukul 1 ptg. Gap 2 jam tu.. Anakku demam pula pada hari majlis sebab dua hari sebelum tu Tasneem jatuh 3 anak tangga. So, tadaklah gambar aku dgn anakku. Gambar kami adik beradik, tiada dalam camera ku, jadi tak boleh posting di sini. Aisey, jurugambar tak amik gambar guna kamera aku pulak.. terlupa agaknya.



                     Kedua-dua pihak sedang berbincang.


Sedondon baju gown Ilyana dan Tasneem



                                     Baju aku jahit untuk Ilyasa dan Ilyana sempena majlis               

 


 


 

Fizah dgn family bakal mertua


No comments: