Tuesday, December 23, 2008

My Holiday in KL

Hari Khamis ni kami nak p KL.. yeaa lama tak p KL.. banyak agenda yang aku nak p di sana..

FIrst nak p Masjid India, tgk baju, kain, and manik.. then nak p Central Market.. cari used book or p ke Ampang Point nak cari kedai Payless Bookstore..huhu tak sabar nak tgk buku used kat situ.

Hari tu sewaktu penyerahan baju makcik-makcikku.. depa siap puji kat sedara mara.. murahla lagi rezeki aku..ada lg seorang makcik nak tempah dgn aku..

Sekarang ni aku tadak tempahan lagi..tapi semangat untuk menjahit manik sentiasa ada..ketagih pon ada..salah satu website yang aku suka tgk jahit manik dia ialah web noramanik.fotopages.com.my .. tgk di bahagian shimmering flora.. mengancam sungguh .. aku pon nk mencuba jahit di baju aku..tp tak jadi lawa pulak sbb maybe kemahiran mengatur warna manik di baju tak pandai lagi..

Oleh sebab tadak projek jahit manik nak dibuat, aku jumpa di Alor Star hari tu template plastik utk jahit quilting.. last2 ari ni aku belek balik dan start skit2 buat patchwork quilting.. seronok..dan ketagih pon ada.. nanti aku post gambar yang dah siap satu patchwork..

Aku cadang nak boh patch ni kat sarung bantal kecik..or kalau rajin nak buat selimut baby.. or buat beg dari patchwork ni.. tgkla apa yang jadi nanti..

No comments: